»Vedno več je tujih podjetij, ki se odločajo za prodajo tudi slovenskim potrošnikom, prav tako avtomatski prevajalniki omogočajo hitro jezikovno prilagoditev spletnih strani. V prvi vrsti je tako treba vedno najprej poiskati in tudi preveriti podatke o prodajalcu.«
»Ponudniki skušajo potrošnike zvabiti v hiter nakup bodisi z visokimi popusti ali izredno nizkimi cenami za izdelke, ki so zelo popularni. Spletne strani so prevedene v slovenski jezik, kar pa še ne pomeni, da gre za slovenskega prodajalca.«
»Vedno najprej poiščite in preverite podatke o prodajalcu. Preverite sedež podjetja, telefonsko številko, elektronsko pošto in račun, s katerim poslujejo. Na različnih socialnih omrežjih in spletnih forumih lahko preverite, kakšne izkušnje imajo z dotičnim podjetjem drugi potrošniki.«
»Zato prodajalce opozarjamo, naj ob prodaji ne posredujejo svojih podatkov o bančnih karticah. Kupcu naj sporočijo le številko bančnega računa, kamor se nakaže kupnina.«
»To niso slovenska podjetja, kljub 'slovenskemu' pečatu v naslovu spletne strani.«
»Taka uprava ne ščiti niti slovenskega potrošnika niti slovenskega kmeta.«
»Taka uprava ne ščiti niti slovenskega potrošnika niti slovenskega kmeta.«
»Taka uprava ne ščiti niti slovenskega potrošnika niti slovenskega kmeta.«
»Zato, ker prodajalci naftnih derivatov lahko prosto oblikujejo cene, kujejo dobičke in izražajo svojo monopolno moč. To je ukrep, ki je v resnici v korist prodajalcem derivatov, ne pa toliko potrošnikom.«
»Potrošniki so naročene izdelke plačali, pa pošiljka ni nikoli prispela.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju